Dead Island 2 - Kingdom Come: Deliverance II Weapons Pack (Windows)
Krossa dina fiender med två helt nya vapen från världen i Kingdom Come: Deliverance II. Sir Radzig’s Sword Gör slarvsylta av zombiehorderna med ikoniska Sir Radzig’s Sword. Henry, som har huvudrollen i Kingdom Come: Deliverance II, har en stark anknytning till det här vapnet. Plikt, hämnd och ohämmad ilska driver vår hjälte och det här svärdet är en förlängning av de attributen. Allt som kommer i vägen utplånas. Zizka’s Mace Kraniekrossaren. De dödas bane. Den berömda historiska krigaren Jan Zizka, från Tjeckien, var en fasansfull syn när han dundrade fram på slagfältet med det här mäktiga vapnet och sitt enögda ansikte.