Crusader Kings III: Crowns of the World
Krön ditt arv Ge ditt styre en kunglig stil med Crowns of the World, en kunglig samling kosmetiska alternativ för att förbättra din härskares utseende. Crowns of the World innehåller: - 6 fantastiska kronor: Visa upp styrkan hos din kungamakt med en ny uppsättning kronor från hela världen. - 4 frisyrer och 2 skägg: Anpassa din härskare med raffinerade frisyrer och ansiktsbehåring som passar perfekt om du vill ge ditt kungliga porträtt en personlig prägel. Detta paket är endast tillgängligt för nedladdning när du köper Chapter IV Expansion Pass för Crusader Kings III.