Cities: Skylines - Rail Hawk Radio
Den livliga staden må gå till sängs, men för dig har dagen bara börjat. Digga med till 16 elektroniska musikspår när du går förbi de blinkande neonljusen, medan nattåget håller takten i bakgrunden. Rail Hawk Radio är den perfekta radiostationen för en natt full av oförglömliga minnen.