Cities: Skylines II - Feelgood Funk Radio
Den här radiostationen fyller din stad med livliga toner från 70-talet och får dina invånare att röra sig till basgångar och rytmer fyllda av soul och kryddade med lite disco. Lyssna på sköna hits som passar perfekt för att lysa upp vilken dag som helst! Den här radiostationen passar bra ihop med skaparpaketet Leisure Venues!