Upptäck ett av Japans mest ikoniska distrikt med Shops of Shibuya av communityskaparen Stop it D. Detta skaparpaket för med sig ett brett urval av området till din stad, med eleganta butiksfasader, livliga boulevarder och undangömda sidogator som bara är kända för lokalbefolkningen och modemedvetna besökare. Med en blandning av kommersiella byggnader med låg och hög densitet, unika byggnader och parker fångar detta paket energin i ett trendigt modedistrikt. Shops of Shibuya innehåller följande: - 3 unika byggnader - 2 parker - 27 växande kommersiella byggnader med låg densitet - 27 växande kommersiella byggnader med hög densitet Detta paket kan köpas som en del av Shops of Shibuya Bundle som innehåller Shops of Shibuya, Map Pack 4 och Harumi Nights FM.