Arc GamesStrategi
Download Friend’s Pass* to Chip ‘n Clawz online co-op and PvP multiplayer with a friend for free on any platform! If a friend owns the full game, you can join them for free, or vice-versa. How to play with a Friend through Friend’s Pass: 1. Have a Friend who owns Chip ‘n Clawz vs. The Brainioids 2. Download Friend’s Pass on your platform 3. Send an invite or join through a Code to play with your Friend 4. Play co-op and PvP together Chip ‘n Clawz is a co-op friendly action-strategy game made to be played with friends. Play with a friend for free to save the world... or challenge them in PvP! *Friend’s Pass requires installation of the Friend’s Pass and an applicable platform account. One user must own the full game for a friend to play co-op and PvP for free.