Boti: Byteland Overclocked - Soundtrack
Gör dig redo att fördjupa dig i Bytelands värld med det här musikaliska mästerverket som tar dig med på ett ljudäventyr. Soundtrackets kreativa melodier präglas av allt från rytmdrivna rutschkanor till magnetiska spelljud och en otrolig värld full av avancerad automatisering och datorprocesser som väcks till liv. Njut av originallåtarna som komponerats av Marcin Buchnajzer, en ljuddesigner och musikkompositör som skickligt har väckt ljuden från en cybervärld till liv, inspirerad av robotar, datorer och både ny och gammal teknik. Tveka inte – skaffa Boti: Byteland Overclocked-soundtracket idag.