"Blooming Heart" Costume for Nina
En baddräkt till Nina. Lägger till Blooming Heart-dräkten till Nina. Obs! - Dräkter låses upp när du har låst upp Base Building och placerat ut ett Dressing Room (de aktuella karaktärerna måste även ha gått med i gruppen). - Den här produkten är del av Atelier Yumia Season Pass. Tänk på att det finns andra produkter som innehåller det här innehållet. Undvik dubbelköp. - Se den officiella webbplatsen för Atelier Yumia för mer information.