BLEACH Rebirth of Souls - Retsu Unohana
Den här produkten är ett tillägg till BLEACH Rebirth of Souls. Du kommer att kunna använda Retsu Unohana som spelbar karaktär. *Den här produkten finns också att köpa i ett set. Var försiktig så att du inte gör dubbla köp.