BLEACH Rebirth of Souls - Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc)
Den här produkten är ett tillägg till BLEACH Rebirth of Souls. Du kommer att kunna använda Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc) som spelbar karaktär. *Den här produkten finns också att köpa i ett set. Var försiktig så att du inte gör dubbla köp.