Blades of Fire – Demo
Blades of Fire-demon innehåller spelets inledning så du kan smida dina första vapen, testa det unika stridssystemet, slåss mot ett stort troll och få veta mer om Arans resa. Framsteg som görs i demon kan föras over till det faktiska spelet via din sparade fil. Kom ihåg de här fyra viktiga sakerna innan du startar demon: – Du har inte tillgång till några vapen i världen Blades of Fire. Smid dina egna vapen – på ditt sätt. Bemästra hemligheterna i din Forge så kommer ingen att besegra dig i striderna. – Dina vapen slits i striderna. Var noga med deras prestanda eftersom den försämras när de slits. Använd dem klokt och se till att du har reservvapen i lager. – Att strida är tröttande. Använd defensiv taktik för att återhämta dig snabbt. Tekniken kallas The Breath of the Defender och kan vara nödvändig att använda i strid. – Lyssna på Adso! Han kan hjälpa dig mycket på din resa. Kom ihåg att det bara är en demo som bara återger en bråkdel av allt Blades of Fire har. Det finns enormt mycket mer att upptäcka! Här är ett nytt action-äventyr från prisvinnande studion MercurySteam där du smider dina egna vapen och möter ruggiga fiender i ett unikt stridssystem. Skapa dine egna favoritvapen i smedjan och välj mellan sju olika vapengrupper.