Avsnitt 1 Tillträdeskort
Köp fullständig tillgång till det första Avsnitt i Wizard101-berättelsen! Res genom världarna i Wizard City, Krokotopia, Marleybone, MooShu och Dragonspyre i din strävan att rädda spiralen från den onde Malistaire Drake! Observera att Arc 1-åtkomstpasset endast inkluderar de 75 zoner som krävs för att slutföra Arc 1 i huvudberättelsen. Arc 1-åtkomstpasset inkluderar inte tillgång till följande sidoinnehållsområden och fängelsehålor: Crab Alley, Deep Warrens, Wailing Caverns, The Catacombs, Selenopolis, Castle Darkmoor Dungeon, Kembaalung Dungeon, House of Scales Dungeon och Barkingham Palace Dungeon. Dessutom ingår inte sidovärldarna Aquila (förutom Hesperides trädgård), Grizzleheim och Wysteria. Köpet av Avsnitt 1 Tillträdeskort på Microsoft Store får endast användas på Xbox av kontot som slutförde köpet.