[Återkomst] DOA6 Tomtens hjälpreda-dräktset
En favorit från de tidigare spelen återvänder! Ett set med 28 tomtens hjälpreda-dräkter! Karaktärer: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass (2 typer), Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4, Momiji. ■ Obs! - Produkterna i detta set kan även köpas separat. Köp inte samma innehåll två gånger. - Du måste installera den senaste uppdateringen innan du kan använda innehållet. - Du måste köpa den relaterade karaktären innan du kan använda innehållet.