Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land - Demo (Xbox One)
En demo där du kan spela en del av berättelsen i Atelier Yumia: The Alchemists of Memories & the Envisioned Land. Prova på en specialversion av berättelsens inledning! Obs! Viss spelmekanik i demoversionen skiljer sig från fullversionen. Uppdatera till senaste versionen när du för över dina sparade data till fullversionen. Se den officiella webbplatsen för Atelier Yumia för mer information. Om slutprodukten: Handling: I en värld där Alchemy ses som tabu längtar Alchemist Yumia efter sanningen som ligger dold på en förstörd kontinent. Tiden är inne för henne att ta sina första steg på det stora äventyret över kontinenten. Utvalt innehåll: - Utforska det storslagna öppna fältet i alla riktningar Kontinenten är en outforskad värld där spelaren kan använda olika föremål och handlingar för att skapa en väg framåt. - Spelcykel Utforska världen och samla Ingredients att syntetisera föremål med. Föremålen du skapar är nyckeln till framsteg i berättelsen och kan användas till strider och vidare utforskning. Du kan även använda Simple Synthesis för att skapa föremål när du är ute i fält och bygga Bases med funktionen Building. - Skapa föremål ute i fält och anpassa dina Bases som du vill! Du kan använda Simple Synthesis för att skapa utforskningsverktyg som öppnar vägen framåt, samt föremål som hjälper dig i Combat och Synthesis. Du kan även använda funktionen Building för att bygga Bases och inreda dem med möbler som du vill. Obs! Du kan inte låsa upp achievements i demoversionen. För att föra över sparade data från demoversionen till fullversionen måste sparade data finnas på samma konsol som den du använder för att spela fullversionen, och du måste använda samma konto i både demo- och fullversionen.