Aston Martin V12 Zagato-billeverans
Den här billeveransen inkluderar en Aston Martin V12 Zagato med alla officiella karossfärger, exklusiva fälgar och en exklusiv dekal. V12 Zagato lanserades 2012 som Vantageseriens flaggskepp. Den är även det senaste uttrycket för det kreativa samarbete som har gett oss flertalet vackra GT-bilar det senaste halvseklet, varav den mest ikoniska är DB4GT Zagato. Krav på spelarnivå gäller för att använda trimningssatser.