Abarth 500-billeverans
Den här billeveransen inkluderar en ABARTH 500 med alla officiella karossfärger och exklusiva fälgar. När originaldesignen kom ut på marknaden 1949 blev det folkets bil och den första bilen som fokuserade på stadskörning. 65 år fram i tiden så ser du att den här bilen fortfarande är vanlig på gatorna, och med Abarths trimningsarbete har den dessutom mycket att erbjuda. Krav på spelarnivå gäller för att använda trimningssatser.