Agriculture
Odla grödor så snabbt som möjligt i en hektisk variant av klassiska bondgårdssimspel! Att odla tar tid. Det vet alla … utom om man spelar Agriculture! Agriculture är en variant av de bondgårdssimspel som vi alla älskar, men i uppskruvat tempo. Målet är att odla vissa grödor på varje spelnivå så snabbt som möjligt och med begränsade resurser. Köp de fröer och verktygsuppgraderingar som du behöver från butiken, men köp med omsorg och håll koll på vad du har i plånboken. Om du får slut på tid eller pengar innan du nått etappmålet är spelet förlorat! Har du vad som krävs för att klara alla 50 nivåer?