33 Immortals - Mighty Quakes-paket
Få marken att skaka under dig med det exklusiva Mighty Quakes-paketet, som innehåller: - 1 episk mantel - 1 episk gloria - 1 episkt vapenutseende - 1 legendariskt husdjur - 8 sällsynta emotes *Det här paketet ändrar bara utseendet på din karaktär och din utrustning, utan att påverka spelmekaniken.