Outward: The Adventurer Bundle
Balík Adventurer Bundle obsahuje kritikou vychvaľovaný Outward, a jeho dve rozšírenia „The Soroboreans“ a „The Three Brothers“! Outward Nie si boh, ani vyvolený. Cesta pred tebou je plná nebezpečenstiev. Outward prináša podmanivý zážitok z RPG spojený s hrou o prežitie a ponúka štedro odmenenú výzvu pre najnáruživejších hráčov, či už sólo alebo v online spolupráci. The Soroboreans Expanzia prináša novú frakciu a výpravnú líniu, ktorá ponúka hráčom úplne nové dobrodružstvo v Aurai! Nie je to ľahká cesta, nová mechanika korupcie prinesie impulzívnym prieskumníkom veľké problémy. Pomôcť ti môže nový typ zbrane (rukavice), nový strom schopností (The Speedster a The Hex Mage) a nový vylepšený systém čarovania. The Three Brothers Na časovej línii Aurai budeš hrať dôležitú úlohu: Pripoj sa k úsiliu o obnovu starého utečeneckého tábora Sirocco tým, že tam poskytneš úbohému ľudu nové miesto, ktoré budú môcť nazývať svojím domovom, nové Sirocco. Na neistej ceste do neznáma ti pomôžu nové zbrane, schopnosti a množstvo ďalších pomôcok. Brány sa otvárajú a cesta vedie do „Caldery“, nového regiónu vo svete Outward, ktorý na teba čaká s novými dobrodružstvami, nebezpečenstvami a tajomstvami na preskúmanie!