Ugly
Bu karanlık ve karmaşık masalda hiçbir şey göründüğü değil. Bu yansıtıcı bulmaca platform oyununda zorlu bulmaca odalarında ilerleyip devasa elebaşlarını alt ederken, işkence çeken asil bir adamın zihninin ıssız bölgelerini keşfet. Bulmacaları çözmek ve gizemlerle dolu tehlikeli yerlerde gezinip trajediye boğulmak için yer değişimi yapabileceğin, kendinin bir gölgeden yansımasını yaratmak için yenilikçi ayna mekaniğini kullan. Öz yansımanın bu riskli yolculuğunda hayatta kalmak için mantık ve yetenek kullanmak gerekecek. Geçmişindeki belirsiz karmaşaları çözerken derinden heyecan uyandıran anlatım keşfetmeni bekleyecek. Ayna her şeyi açığa çıkarıyor... ama dikkatli ol. Bazen gerçek acı olabilir.