Swamp TD 2
Swamp Defense 2 הוא משחק הגנת מגדלים קלאסי עם כלי נשק ייחודיים ומפלצות כאויבים לכל מתחיל או מומחה הגנה. הלחמו באינספור אויבים עם מבחר עצום של צריחי תותחים (בצורת גיבורי קומיקס) ועוזרים נוספים (מוקשים, סיוע אווירי, חומת בלוקים) ביותר מ-60 מפות. הרוויחו מטבעות כדי להשיג שיפורים במערכת החנויות המשולבת ולקנות מגדלים חדשים. היסטוריה: בכפר שבעבר היה שליו מאוד, פרופסור מוזר ניסה לבנות מכונה (Arcade Klonomat) שנועדה לשבט פרות ולהגדיל את ייצור החלב. כבר בניסויים הראשונים, הוא גילה שלא ניתן לשבט פרות עקב תכולת החלבון הגבוהה של החלב. בקיצור, הפרופסור הטביע בסתר את Arcade Klonomat בביצה סמוכה. ה-Arcade Klonomat, המועדף על אדים רעילים מהפסולת המאוחסנת שם מתחנת הכוח הגרעינית המקומית, יוצר מפלצות ביצה נוראיות מאז אותו יום שזורעות הרס בשכונה. כפרים אמיצים נלחמים במאבק כמעט חסר סיכוי נגד צמחי הביצה מבלי לחשוד שהפרופסור היקר אשם בבעיה זו. במקום לנסות למצוא פתרון, הוא בנה קלונמט ארקייד עבור אנשים ודרש כסף עבור השימוש בו. מכיוון שזהו רק כפר קטן מאוד, התושבים המעטים נאלצים לשבט את עצמם כדי להתחרות במפלצות הביצה כצבא. היפטרו מהגזע הרשע והילחמו נגד התקפת המפלצות מהביצה!