SolSeraph
Zainspirowana estetyką retro gra SolSeraph łączy tower defense i platformówkę akcji, odświeżając klasykę! Jesteś strażnikiem ludzkości, od którego zależą losy cywilizacji. Buduj miasta i chroń je przed zagrożeniem ze strony potworów, a potem schodź w głąb ich kryjówek, aby pozbyć się ich na dobre przy pomocy magii i miecza. Eksploruj pływające wyspy, pradawne jaskinie i zaginione miasta. Świat stoi przed tobą otworem! SolSeraph to gra ACE Team, twórców Rock of Ages i Zeno Clash, która łączy akcję i strategię, zapewniając wciągającą rozgrywkę zainspirowaną erą 16 bitów.