Deconstruction Simulator
Deconstruction Simulator, size tam hareket özgürlüğü ve tamamlamanız gereken çok çeşitli sözleşmeler sunan nihai yıkım simülatörüdür. Muhteşem bir yıkıma hazır olun. YIKMAK, KURTARMAK, SATMAK Hayallerinizdeki sözleşmeyi bulun. Yıkın ve sökün. İnşaat malzemelerini ve değerli eşyaları geri kazanın, sonra bunları kâr için satın veya geri dönüştürün. Her sözleşme yeni bir meydan okuma ve para kazanma fırsatı sunar. YIKIMIN KRALI OLUN Evleri ve mobilyaları parça parça ayırın veya bir çekiç ve yıkım topuyla yok edin. Gelişmiş yıkım fiziği, her yıkım eylemini hassas bir şekilde planlamanıza veya kaosu kucaklamanıza ve her şeyin güzelce çöküşünü izlemenize olanak tanır - yıkık dökük kulübeler veya lüks villalar. SİZİN YOLUNUZDA OYNAYIN Saygın bir profesyonel mi olmak istiyorsunuz? Yoksa karanlık bir operatör mü? Hangi sözleşmeleri üstleneceğinize ve onlara nasıl yaklaşacağınıza siz karar verirsiniz. Müşterilerinizin kesin talimatlarını takip edebilir veya istediğiniz her şeyi yıkabilirsiniz. Ancak, her ihlalin yalnızca potansiyel ödemenizi değil, aynı zamanda şirketinizin değerli itibarını da etkilediğini unutmayın! EKIPMANINIZI YÜKSELTIN VE MÜLK SATIN ALIN Önemli miktarda para kazandıktan sonra, bu parayı işinizi büyütmeye yatırın! Daha büyük bir araç satın alın, deponuzu genişletin ve aletlerinizi yükseltin. Dekonstrüksiyon işinizin nereye gitmesini istediğinize karar verin. Verilecek pek çok heyecan verici karar var. YIKIM IŞINE HAKIM OLMAK Deneyim kazanın ve sözleşme piyasasında itibarınızı artırın. Daha yüksek seviyelerde yıkım izinlerine ulaşarak giderek daha karmaşık ve daha iyi ücretli işlere erişim sağlayın. Yıkım piyasasına hükmedin!