Date Z
Lise draması, gizem ve romantizmin beklenmedik bir değişimi olan "Date Z"nin kalp atışı yapan macerasına hoş geldiniz. Son sınıfa geçiş yapan bir öğrenci olarak, yeni okuldaki ilk haftanız, zamana karşı olağanüstü bir yarışa dönüşür. Bu sadece arkadaş edinmek ya da ders almakla ilgili değil. Hayatta kalmanız tek bir göreve bağlı: Cuma gününe kadar bir randevu bulmak. Bu şirin küçük kasaba lisesi, kilitli kapılar ve gizli geçitlerle dolu eski, terk edilmiş bir askeri hava üssünün üzerinde yer almaktadır. Lise hayatının rutininin altında rahatsız edici bir şeyler kıpırdanır ve okulun üzerine uğursuz bir gölge düşürür. Ancak bu gizemi çözmek bekleyebilir. Öncelikle randevunuzu bulmanız ve hayatta kalmanızı sağlamanız gerekir. "Date Z", görsel bir roman flört simülasyonunu esrarengiz bir gizem macerasıyla ustaca birleştiriyor. Lise hayatının labirentini aşın, potansiyel randevuları büyüleyin ve hem sizin hem de çevrenizdekilerin kaderini şekillendirecek kararlar verin. ÖZELLİKLER: Seçim Odaklı Görsel Roman Dating Sim: Kararlarınız anlatınızın gidişatını ve hikayenin sonucunu belirler. Kalpleri kazanın, o önemli tarihi güvence altına alın ve hayatta kalmanızı sağlayın. Çoklu Sonlar: Seçtiğiniz yollar çeşitli sonuçlara yol açar ve her oynadığınızda benzersiz bir son sunar. Her seçim önemlidir. Beş Benzersiz Karakterle Randevulaşın: Her biri kendi bireysel kişiliğine, geçmişine ve belki de gizli gizemde oynayacak bir role sahip beş farklı kızla lise aşkına maceraya atılın. Birden Fazla Zaman Çizelgesini Keşfedin: Gizemli bir cihazla, farklı zaman çizelgeleri arasında gezinebilir, benzersiz senaryoları ortaya çıkarabilir ve lise dramına daha çok dalabilirsiniz. Okul Kampüsü Keşfi: Eski bir askeri hava üssü olan okulunuzun karmaşık mimarisindeki sırları ortaya çıkarın. Hayatta kalmanın anahtarı düşündüğünüzden daha yakın olabilir. Çizgi Roman Tarzında Güzel Görseller: Elle çizilmiş çarpıcı çizgi roman tarzı görsellerle hayata geçirilen "Date Z"nin canlı dünyasına kendinizi kaptırın. "Tarih Z"de Cuma gününe kadar randevu bulma gibi basit bir görev bir ölüm kalım meselesine dönüşüyor. Her geçen an size yeni zorluklar, yeni seçimler ve aşk ve hayatta kalma için yeni fırsatlar sunulur. Saat işliyor.