Dead Drop Studios LLCЭкшн и приключения
Return to the world of online co-op survival horror in Outbreak: Shades of Horror, then delve into narrative driven nightmares like Gwen searching for her lost daughter in this collection packed with games and DLC! This bundle contains new content that is also available for purchase separately.