Dead Drop Studios LLCЭкшн и приключения
Dinosaurs may have returned in Dinobreak, but now it's time for Mary and F.S.G. to burst into Cypress Reel as playable characters in Outbreak: Shades of Horror. This DLC includes access to two new characters, Mary and F.S.G., which can be fully leveled up and customized, including their own weapon and item progression. Change to either character at any time in Cypress Reel at the Character Selection Stage.