Dead Drop Studios LLCЭкшн и приключения
Trapped and lost in a forest overwhelmed by the undead, Gwen has to search for her daughter before it's too late. Experience this short story and many other adventures in the Outbreak, Dinobreak, and Railbreak universes including the brand new prologue to Shades of Horror in Chromatic Split! Experience the opening to the Outbreak: Shades of Horror storyline with Chromatic Split as Lydia fights her way through the sewer system under Cypress Ridge to deliver critical evidence to stop the outbreak. Then, shoot your way out of Cypress Ridge in Railbreak, an on-rails insane adventure spanning fifteen city blocks of chaos. After that, experience different eras of survival horror with a unique visual novel in What Lydia Knows, and fixed-camera '90s survival horror adventures in Dinobreak, Contagious Memories, and Endless Nightmares. Then blast your way through a countryside burning to the ground in Outbreak: Epidemic, an old school action focused shooter. Finally, experience Gwen's desperate hunt for her daughter as the undead tear the countryside apart. Your fate is sealed. Welcome back to the world of survival horror. NOTE: This bundle includes the original release of Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split as a stand-alone dedicated entry. If you're looking for Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split Enhanced Edition, that is included inside the Outbreak: Shades of Horror product directly.