Hunt: Showdown 1896 - Bones and Bounties
Цей DLC містить одного мисливця, два образи для зброї й один образ для приладдя: - Silver Spur (мисливець), - Yawning Grave (карабін Mako 1895), - Dry Bones (Caldwell Conversion Uppercut Precision), - Grave Robber (слабкий шприц із ліками). Ezekiel Stringfellow колись був мисливцем за головами, і досить вправним. Він вирізнявся спритністю гримучої змії, тож втекти від нього не вдавалося жодній цілі. Щойно Ezekiel нападав на слід, його жертва вже вважалася схопленою... або мертвою. Треба сказати, відлюдькуватому й мовчазному Stringfellow більш до вподоби було останнє, бо, як відомо, мерці не базікають. Тож, навіть якщо ціль здавалася сама, результат був один. Мисливця не хвилювало, що за труп платили менше, бо справжньою нагородою було саме полювання. Та все змінилося навесні 1891 року. Підхопивши нестерпний кашель, Stringfellow пішов до лікаря. Новини були невтішними: він захворів на туберкульоз, і єдиним, що могло б хоч якось зарадити й вберегти його життя, було чисте гірське повітря. Stringfellow відкинув пораду лікаря, але вже незабаром видав себе приступом кашлю, коли вистежував зграю грабіжників поїздів. Його підстрелили та лишили вмирати. Лежачи на землі в лихоманці й стікаючи кров'ю, він побачив видіння охопленої страхом гори та жахливих істот, що снують її порослими лісом схилами. Згодом його знайшов добродій, що доглянув мисливця й дещо підправив тому здоров'я. Stringfellow віддячив рятівнику тим, що викрав в нього коня і вирушив до Скелястих гір. Він довго шукав серед них ту саму, зі свого видіння. Зрештою там мисливець знайшов і страхітливих істот, що йому примарилися. Відтепер — не без задоволення — він полює на них, хоча інколи його пильного ока не оминають і люди.