Predator: Hunting Grounds — predator Oni
Predator Oni to wyspecjalizowany w skradaniu się yautja, który poświęca wszystkie swoje zasoby na ulepszanie sprzętu myśliwskiego, co pozwala mu atakować ofiary z ukrycia. Jest wojownikiem, który stawia na szybkość i walkę na odległość, a to czyni go niezwykle groźnym przeciwnikiem. Oprócz modyfikacji systemu maskującego opracował bicz łańcuchowy – unikalną broń z ostrzami, która pozwala mu siać popłoch w skupiskach zwierzyny i oddzielać silniejsze osobniki od stada. Choć nie wyróżnia się na tle pobratymców warunkami fizycznymi, to jego smukła sylwetka pozwala mu na agresywniejszy styl walki, polegający na szybkich cięciach i odskokach. Połączenie nieuchwytności z surową agresją sprawia, że Oni stał się jednym z najbardziej przerażających predatorów w historii.