Warshift 2: Machines of Madness
Warshift 2: Machines of Madness — це унікальне поєднання елементів стратегії, екшену та RPG. Будуйте базу, керуйте військами, мехами, лінкорами й авіаносцями, а потім особисто спускайтеся на поле бою, щоб тримати ворога на прицілі в динамічних битвах і налаштовувати своїх Героїв ГІБРИДНИЙ ГЕЙМПЛЕЙ ЕКШЕН + RTS Перемикайтеся між режимом екшену від третьої особи та режимом стратегії в реальному часі прямо на полі бою Стратегія в реальному часі: керуйте військами, авіаносцями та лінкорами Динамічні битви: ваша армія проти орд машин ТАКТИКА ВАЖКОЇ ТЕХНІКИ Створюйте свою армію, будівлі та оборонні вежі й командуйте ними Економічна складова: видобуток ресурсів і виробництво енергії — запорука успіху Тактична складова: керуйте важкими юнітами, авіаносцями та літаючими лінкорами для масштабних руйнувань Замовляйте орбітальну зброю масового знищення НАЛАШТУВАННЯ Налаштовуйте, покращуйте та розвивайте системи Героїв Десятки видів зброї та покращень для кожного Героя Кожен герой має унікальну суперздібність і власну зброю Новий тип аддонів для Героїв: дрони/турелі підтримки СЕРЕДОВИЩА Наземні, повітряні, водні, вулканічні, підводні та космічні середовища Однокористувацькі кампанії з інтерактивними тренувальними місіями Власні сутички проти ШІ — нескінченні комбінації та реіграбельність СЮЖЕТ У недалекому майбутньому людство стикається з агресивною біомеханічною цивілізацією, що прагне поглинути всі форми життя. Прикордонні планети перетворюються на поля битв, де бойові кіборги, важка техніка та біоінженерні чудовиська б'ються за кожен метр території. Гравці беруть на себе роль командирів, які можуть як керувати арміями згори, так і особисто вступати в бій, контролюючи героїв у реальному часі. Ваша місія — стримати вторгнення, збудувати оборону та переломити хід конфлікту в масштабних наземних і космічних операціях. Світи падуть. Армії еволюціонують. Майбутнє у ваших руках!