WayForward / ARC SYSTEM WORKSЭкшн и приключения
Clean up the mean streets of River City across three hard-hitting, knuckle-busting beat-'em-ups! In River City Girls, help Misako and Kyoko defeat every lowlife in town as they attempt to rescue their kidnapped boyfriends, Kunio and Riki! Then, travel back to the '90s and clear the heroes of a heinous crime in River City Girls Zero, an enhanced version of the 16-bit classic Shin Nekketsu Koha: Kunio-tachi no Banka! And in River City Girls 2, protect River City from a yakuza takeover in an expansive adventure, featuring 4-player co-op and much more! The Double Dragon DLC is even included, adding legendary martial artists Billy and Jimmy Lee to the River City Girls 2 roster for a total of eight playable characters! Includes: River City Girls (full game) River City Girls 2 (full game) River City Girls 2 Double Dragon DLC River City Girls Zero (full game)