Dead Drop Studios LLCЭкшн и приключения
Arzt Memorial Hospital, the source of the epidemic in the original Outbreak, still reverberates to this day in Cypress Ridge. Experience terrifying online co-op nightmares in the brand new Outbreak: Shades of Horror, then dive into horrors of the past as you fight through the series history alone or with a friend in this collection packed with games and DLC! This bundle contains new content that is also available for purchase separately.