Hunt: Showdown 1896 - Перекресток
В это DLC входит четыре оружия: - Морской волк (копье со взрывчаткой) - Крещение кровью (Mosin-Nagant «Автомат») - Молитва грешника (Nitro Express) - Обряд посвящения (Dolch 96) In folklore, the Crossroads is a place situated between worlds, where one might encounter the supernatural, or make a deal with the devil. Hunt: Showdown 1896's Crossroads weapon pack contains four weapons for Hunters of refined skill and taste.