Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure
Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure är ett berättelsedrivet plattkrossarspel som i designen påminner om 80-talets klassiska arkadspel, som Breakout och Arkanoid, men med en handling, spelfigurer och mening! Under det tidiga 2300-talet återhämtar sig Jorden fortfarande från ett världskrig som varat i decennier och utplånat stora delar av mänskligheten, med undantag av ett isolationistiskt USA som använt sin makt och prestige för att undvika krig och istället sikta mot stjärnorna. Men när NASA:s generationsrymdskepp försvinner i den interstellära rymden är det bara två piloter som inser vad som hänt. Med ett innehåll som rymmer 40 etapper, fyra bossfajter, New Game+, mängder mer extrafunktioner, story och dialog, samlarobjekt, ett rivigt ljudspår och ett kul belöningssystem är Twin Breaker en hyllning till såväl framtiden som till spelhistorien. Twin Breaker-berättelsen är skriven av mediapersonligheten och poddradiovärden Colin Moriarty.