2017 Suzuki RM-Z250
Пора заводить моторы! Приобретите модель RM Z250 от Suzuki и насладитесь настоящим бездорожьем! Возможно, вы уже приобрели этот загружаемый контент отдельно или как часть комплекта. "SUZUKI", "S" and "Quad Racer R450, Z400, Z250, Z90, Z50, KingQuad 750AXi KingQuad 500AXi, KingQuad 450AXi, KingQuad 400AS, KingQuad 400ASi, KingQuad 400Fs, KingQuad 400FSi and Ozark 250" are trademarks of Suzuki Motor Corporation and used under license. However, this product is neither manufactured nor distributed by Suzuki Motor of America, Inc. or Suzuki Motor Corporation.