The Lamplighters League - Nocturne
Nocturne – wyjątkowa grywalna postać Zwalczaj mrok mrokiem, dołączając do swojej ligi tajemniczą Nocturne, makabryczną spektrofizyczkę, która utknęła w alternatywnym wymiarze i wróciła na zawsze odmieniona. Nocturne manipuluje polem elektrycznym swojego ciała, aby zadawać wrogom obrażenia od porażenia, jednocześnie zasilając swój nowoczesny kombinezon, który zwiększa jej zdolności. Masz szczęście, że ta tajemnicza wojowniczka jest po twojej stronie — ktokolwiek ją zobaczy, ten już nie żyje!