Zumba - Treasure of Marble Island
Zumba – Treasures of Marble Island przenosi Cię do bujnego raju tiki, którym rządzi tajemniczy bóg w masce. Wybierz poziom, wyceluj swoją miotacz kulek i strzelaj, aby dopasować trzy lub więcej identycznych kul, zanim przelecą obok świętych ruin. Wywołuj spektakularne reakcje łańcuchowe, szybko pokonuj fale i zdobywaj do trzech gwiazdek na poziom, nie pozwalając żadnej kulce przekroczyć starożytnych progów. Korzystaj z potężnych błogosławieństw wyspy między poziomami: Wybuchowe Kulki, aby zniszczyć skupiska, Zamrożenie Czasu, aby zatrzymać falę przypływu, Odmalowanie, aby zmienić kolejną kulkę w dowolny duchowy kolor, Zwolnienie Tempa, aby spowolnić atak, Strzały Zniszczenia, aby usunąć samotne, zbłąkane kulki, i Powrót Czasu, aby cofnąć ostatni rzut i zyskać drugą szansę. Podróżuj przez cztery egzotyczne krainy – Plaże Muśnięte Słońcem, Ruiny Dżungli, Pola Wulkanicznej Lawy i Ukryte Sanktuarium Świątynne – każda z nich odblokowywana jest co dziesięć poziomów, z nowymi odcieniami marmuru, krętymi ścieżkami z winorośli, ruchomymi barierami plemiennymi i coraz szybszymi prędkościami. Wciągająca i dynamiczna gra Zumba – Skarby Marmurowej Wyspy zaprasza Cię do opanowania sztuki tiki, uwolnienia magii wyspy i zdobycia legendarnych skarbów z serca marmurowych wysp.