Zumba - Marble Zombie Invasion
Ta gra przenosi Cię w uroczo przerażający świat strzelanek! Wciel się w uroczego kapitana zombie z paszczą pełną kulek i odpieraj niekończące się fale, zanim przełamią Twoją obronę. Wyceluj swoją miażdżącą armatę, strzelaj, aby dopasować trzy lub więcej identycznych kulek i patrz, jak rozbijają się na upiorne konfetti. Ścigaj się z falą — szybko oczyść drogę, aby zdobyć do trzech gwiazdek na poziom. Pomiędzy hordami wydawaj zebrane monety na potężne ulepszenia nieumarłych: Wybuchowe Kulki (detonują skupiska), Zamrożenie Mózgu (zatrzymują kulki w miejscu), Odmalowanie (zmienia kolor kolejnej kulki), Zwolnione Tempo (zmniejsza prędkość), Strzały Zniszczenia (zabijają pojedyncze kulki zbuntowanych) i Przywrócenie Czasu (cofuje ostatni ugryzienie). Eksploruj cztery światy o tematyce zombie co dziesięć poziomów: upiorne Ogrody Cmentarne, nawiedzone Sale Dworskie, mroczne Krypty i mrożące krew w żyłach Komnaty Katakumb – każdy z unikalnymi ścieżkami, nowymi kolorami marmurów, podchwytliwymi przeszkodami i szybszymi falami. Urocze, straszne i nieskończenie wciągające – czy przetrwasz Inwazję Zombie Marble i zostaniesz mistrzem nieumarłych kulek?