Zumba - Galactic Marble Blast
Zumba – Galactic Marble Blast przenosi Cię do tętniącego życiem wszechświata science fiction, w którym Ty, dzielna kosmiczna żaba, musisz odeprzeć fale toczących się kulek – a czasem i zbłąkanych planet – zanim znikną w pustce. Wybierz układ gwiezdny, ustaw swoje żabie działo na środku ekranu i wystrzel kolorowe kulki lub planety po krętych orbitach. Dopasuj trzy lub więcej identycznych kul, aby wywołać spektakularne eksplozje, wstrzymaj natarcie i zgarniaj kombinacje, aby zdobyć ogromne punkty. Zdobądź do trzech gwiazdek na każdym poziomie, oczyszczając wszystkie kule, zanim przekroczą horyzont zdarzeń. Co dziesięć poziomów przenosisz się do nowej galaktyki z unikalnymi wyzwaniami: lśniącymi Ogrodami Mgławic, skalistymi Pasami Asteroid, wirującym Wirem Kwantowym i niebezpieczną Cytadelą Czarnej Dziury. Każda galaktyka wprowadza nowe kolory marmuru, zakrzywione ścieżki grawitacyjne, unoszące się przeszkody i stale rosnące prędkości – dzięki czemu kosmiczne wyzwanie jest świeże i ekscytujące.