Zombie Army 4: Desert Damaged Weapon Skins
Skoro te bronie potrafią przetrwać pustynny upał, mogą wszystko! Kup te skórki już teraz i ozdób swoje spluwy uszkodzeniami spowodowanymi przez gorący piasek*. *Skórki pasują do wszystkich broni podstawowej wersji gry, jednak są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC.