Zestaw NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2
UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry NBA 2K19 zostaną zamknięte w dniu 2020/12/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Kompletne wrażenia koszykarskie w zestawie NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2! Zestaw ten zawiera: NBA 2K19 NBA 2K Playgrounds 2 35 000 VC do NBA 2K19 NBA 2K Playgrounds 2 MVP Pack – 7500 VC NBA 2K19 NBA 2K świętuje 20 lat rewolucji w grach sportowych - od najwyższej klasy grafiki i rozgrywki przez przełomowe tryby gry, aż po wciągający otwarty świat „Neighborhood”. NBA 2K19 wciąż przełamuje granice i przybliża rozgrywkę o krok bliżej do rzeczywistej koszykarskiej kultury i ekscytacji. NBA 2K PLAYGROUNDS 2 Zręcznościowa akcja NBA powraca w NBA 2K Playgrounds 2! Kontynuacja oryginalnego kultowego hitu wynosi koszykówkę uliczną na wyższy poziom, gwarantując dużą liczbę obecnych i byłych koszykarzy NBA, ulepszone dopasowanie graczy online z dedykowanymi serwerami, mecze online dla czterech graczy, konkursy rzutów za trzy punkty, nowe boiska, własne mecze i nie tylko! Wybierz drużynę, przygotuj się do meczu i graj bez ograniczeń!