Zestaw Dekoracyjny "Puszcze Świata"
Odkryj różnorodność lasów dzięki Zestawowi Dekoracyjnemu ""Puszcze Świata"". Pakiet zawiera 6 zachwycających, cyfrowo malowanych teł lasów wraz z 6 portretami gracza, przedstawiającymi ich mieszkańców. Odkryj Las Borealny, dom puszystego Sobola, zapewniający schronienie pośród surowych mrozów. Lub, z małą Żabką, udaj się do pełnego magii Wiecznie Zielonego Lasu. Pluskaj się w wodzie z figlarną Wydrą na skraju Lasu Liściastego, gdzie ciepłe światło przenika przez baldachim kolorowych liści. A może wybierzesz się na wycieczkę do gorącej Afryki, gdzie w Lesie Baobabów, pełnym przysadzistych drzew, spotkasz długoszyją Żyrafę? Czeka na ciebie również Las Deszczowy, królestwo Ozdobnika lirogłowego i monumentalny Las Sekwoi, plac zabaw Dydelfa. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z Na Skrzydłach, czy jesteś doświadczonym graczem, Zestaw Dekoracyjny ""Puszcze Świata"" sprawi, że tworzenie rezerwatu przyrody stanie się zupełnie nowym, zachwycającym wizualnie doświadczeniem.