Zeroptian Invasion
Czerpiąc inspirację ze strzelanek zręcznościowych z przeszłości i dodając nowoczesne akcenty i atrakcyjną grafikę pixel art, Zeroptian Invasion jest odpowiedzią tej dekady na dawne strzelanki z salonów gier. Od coraz trudniejszej rozgrywki do ścieżki dźwiękowej chiptune, jest to ukłon w stronę przeszłości, który fani strzelanek będą chcieli wypróbować, ponieważ zerotopiańscy wrogowie sami się nie zastrzelą. Funkcje: * Filtr CRT. * Trudna i klasyczna rozgrywka. * 1-bitowa estetyka pixel art w kolorze. * Całkowicie unikalne i różniące się od siebie poziomy. * Niesamowita różnorodność wrogów i niezapomnianych bossów. * Oryginalna ścieżka dźwiękowa chiptune z unikalnymi piosenkami w każdym obszarze.