Yakuza 0
Blichtr, prestiż i nieokiełznana dekadencja lat 80. powracają w Yakuza 0. Walcz o przetrwanie w Tokio i Osace jako bohater serii Kazuma Kiryu oraz doskonale znany Goro Majima. Zagraj jako Kazuma Kiryu, który wpada w ogromne kłopoty, gdy podczas zwykłego ściągania długów jego cel zostaje zamordowany. Wciel się w Gora Majimę i przemierzaj miasto w jego charakterystycznych butach ze srebrnymi czubami, poznając, czym jest „zwyczajne” życie menedżera klubu kabaretowego. Błyskawicznie przełączaj się między trzema różnymi stylami walki i stawiaj czoła najróżniejszym zbirom, rzezimieszkom i bandytom. Nadaj starciom nowej dynamiki, korzystając z elementów otoczenia, takich jak rowery, znaki drogowe czy drzwi samochodów. Wykonuj brutalne kombinacje i bezlitosne ciosy ostateczne. Walka to tylko jedna z atrakcji, jakie czekają na Ciebie w Japonii wyjętej żywcem z 1988 roku. W bogatym, oświetlonym neonami świecie znajdziesz m.in. dyskoteki, kluby z hostessami oraz klasyczne salony gier SEGA.