WWE 2K20
2K zaprasza graczy do wejścia na ring w WWE 2K20. Twoje ulubione WWE Superstars, Legends, Hall of Famers i najlepsi zawodnicy NXT dołączą do imprezy i uczczą ewolucję serii WWE 2K! WWE 2K20 zawierać będzie kluczowe ulepszenia rozgrywki, uproszczone sterowanie dla nowych graczy oraz najbardziej interesującą i kreatywną odsłonę serii w historii. WWE 2K20 zawierać też będzie zupełnie nowy tryb 2K Showcase, skupiony na fabule Four Horsewomen/Women’s Evolution, powrót 2K Towers, w tym wieżę fabularną, opartą o karierę Romana Reignsa, oraz zupełnie nową MyCAREER, w której pojawią się ważne postacie - zarówno męskie, jak i żeńskie. Do tego Mixed Tag Matches z udziałem panów i pań.