WWE 2K20 Accelerator
Przejmij kontrolę nad WWE 2K20 dzięki pakietowi WWE 2K20 Accelerator. Gracze mogą zyskać dostęp do całej zawartości do odblokowania, dostępnej w momencie premiery poprzez dział Purchasable w grze i przejąć pełną kontrolę nad ogólnymi rankingami i poziomami atrybutów wszystkich grywalnych postaci. Uważasz, że twoja ulubiona Superstar powinna mieć wyższą rangę ogólną? Wybór należy do ciebie! Ten element jest częścią WWE 2K20 Deluxe Edition.