WWE 2K17
UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K17 zostaną zamknięte w dniu 2018/05/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Witaj w Suplex City, do którego zaprasza cię nasz Superstar z okładki - Brock Lesnar! WWE 2K17 powraca jako panujący i broniący tytułu mistrz bijatyk! To najbardziej realistyczna rozgrywka WWE w historii, tysiące nowych ciosów, ulepszony Creation Suite, nowe walki za kulisami oraz największy roster w historii gier WWE. Nie dziwi więc fakt, że według IGN "2K17 dostarcza na całego". Wciągająca rozgrywka i nie tylko Poznaj najbardziej realistyczną rozgrywkę WWE w historii – czekają na ciebie tysiące nowych ciosów i animacji, starcia za kulisami i na arenie oraz największy roster Superstars i Legends WWE i NXT w historii. Potężny Creation Suite Stwórz i rozwijaj swój własny WWE Universe, wykorzystując najbardziej zaawansowany Creation Suite w historii. Skorzystaj z nowych opcji, takich jak Create a Video, Create a Victory czy system Highlight Replay. Nowe funkcje i zawartość dodatkowa pozwolą ci spersonalizować Superstars, Arenas i Championships. MyCAREER i WWE Universe na nowym silniku Promo Engine Zupełnie nowy silnik Promo Engine pozwala jak nigdy dotąd poznać dramatyzm i osobowości Superstars WWE w trybach MyCAREER i WWE Universe. Odpowiednio dobieraj słowa i znieważaj rywali, rozpoczynaj rywalizacje i twórz sojusze. To, co mówisz, ukształtuje twoje postacie, które będą pięły się w górę rankingów NXT i WWE, a w końcu będą mogły trafić do galerii sław WWE Hall of Fame! Ścieżka dźwiękowa przygotowana przez Seana „Diddy’ego” Combsa czyli „Puffa Daddy’ego” Podziwiaj wypełnioną gwiazdami ścieżkę dźwiękową, z udziałem największych nazwisk branży muzycznej, takich jak Twenty One Pilots, French Montana czy Black Sabbath. Muzykę wybrał osobiście producent wykonawczy ścieżki dźwiękowej Sean „Diddy” Combs czyli „Puff Daddy”!