WWE 2K Battlegrounds
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2026/2/20. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K Battlegrounds zostaną zamknięte w dniu 2026/7/9. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Świat WWE staje się twoim polem walki w zupełnie nowej, przesadzonej, bezpośredniej akcji zręcznościowej, w której twoje ulubione WWE Superstars i Legends walczą w niecodziennych interaktywnych miejscach na całym świecie. Skorzystaj z arsenału przesadzonych ciosów, zdolności specjalnych i niszczycielskich premii. Rywalizuj w trybach Steel Cage, Royal Rumble, Fatal Four Way i inne, podczas gdy Mauro Ranallo i Jerry „The King” Lawler komentują cały ten chaos! Zamierzasz wejść na pole walki? Walcz bez ograniczeń! Przenieś swoje ulubione WWE Superstars i Legends do walki podczas nieograniczonego, bezkompromisowego, bezpośredniego pandemonium! Zadawaj niesamowite ciosy i użyj zdolności specjalnych, aby zniszczyć rywala w trakcie walki w interaktywnym otoczeniu! Walcz na całym świecie! Rozegraj zupełnie nowy tryb fabularny, przedstawiany w postaci oryginalnych komiksów i wraz z Paulem Heymanem i Stone Cold Stevem Austinem pomóż w poszukiwaniach kolejnych WWE Superstars! Walcz jako niepowtarzalne i barwne nowe postacie ze znanymi WWE Superstars, aby pokazać, na co cię stać i popisać się umiejętnościami, jednocześnie odblokowując nowe postacie i pola walki. To twoje pole walki! Uczyń WWE 2K Battlegrounds własnym polem walki, korzystając z mnóstwa personalizowanych części, modyfikując, tworząc i edytując własne oryginalne postacie i areny! Mnóstwo rodzajów starć Tocz walki w różnych typach starć, takich jak Steel Cage, Royal Rumble czy Fatal Four Way z zabawnymi, nowymi modyfikacjami. Czeka też zupełnie nowe Battlegrounds Challenge! Starcia lokalne i online! Rywalizuj w turniejach online i zyskaj tytuł króla pola walki oraz przetrwaj starcia sieciowe mierząc się z graczami z całego świata! Możesz też grać lokalnie i pokonać swoich znajomych!