Wreckfest 2
Zasiądź na tronie wyścigów kontaktowych, łamiąc zasady i niszcząc wszystko na drodze do zwycięstwa! Deweloper Bugbear nie szczędził wysiłków, przerabiając swój realistyczny silnik fizyki, aby w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnego sprzętu. Wreckfest 2 oferuje jeszcze lepsze odwzorowanie zderzeń, pogłębiony system pancerza i zniszczeń, bardziej skomplikowaną symulację uszkodzeń komponentów, a także wiele innych zmian! Przygotuj się na absolutnie niezrównaną destrukcję i epickie momenty chaosu, a wszystko to połączone z charakterystycznym systemem prowadzenia pojazdów z Wreckfest! Wjedź na najlepszy plac zabaw dla kierowców i zobacz, co znaczy zniszczenie! Niezrównane wrażenia z wyścigów Przygotuj się na fenomenalne, kontaktowe wyścigi bez żadnych zasad, pełne zapierających dech w piersiach chwil chaosu i zniszczenia – a to wszystko napędzane całkowicie przerobionym silnikiem fizyki. Ścigaj się w intensywnych pojedynkach łeb w łeb na szybkich torach, stawiaj czoła przeszkodom na szalonych trasach ze skoczniami, skrzyżowaniami i ruchem ulicznym lub skup się na demolce na różnych arenach derby. Niesamowite i w pełni konfigurowalne samochody Zapomnij o nieskazitelnych superautach: Nasze bryki są stare, powgniatane i połatane. Każda z nich ma własną historię, a teraz ty również możesz opowiedzieć swoją, w pełni dostosowując samochód z nowym narzędziem do personalizacji. Jest niezwykle potężne i umożliwi ci stworzenie auta swoich marzeń! Daj się ponieść wyobraźni i podziel się swoimi projektami online z innymi miłośnikami gratów. Całkowicie przerobione tryby Zagraj w zupełnie przeprojektowanym trybie kariery, który poradzi sobie z każdym stylem gry na twojej drodze do mistrzostwa! Zagraj w trybie online i ciesz się szybkimi, płynnymi wyścigami online dzięki nowemu, bazującemu na umiejętnościach systemowi dobierania graczy i kolejkom serwerów! A jeśli wpadnie do ciebie znajomy, wypróbujcie zupełnie nowy tryb dzielonego ekranu, co zapewni wam niezrównaną zabawę! Wyzwania Zmień bieg wydarzeń dzięki specjalnym wyzwaniom, w których zasiądziesz za kierownicą niekonwencjonalnych pojazdów, które zdecydowanie nie powinny były zostać dopuszczone na tor wyścigowy! Różne krótkie scenariusze sprawią, że bez pamięci zanurzysz się w walce o jak najlepszy wynik! Turnieje Zdobywaj wyjątkowe nagrody w ograniczonych czasowo wydarzeniach, które sprawdzą nie tylko twoje umiejętności kierowcy!