Wreck Runners
Wreck Runners to kooperacyjna gra ekstrakcyjna dla maksymalnie 4 graczy, rozgrywająca się w tajemniczym Trójkącie Bermudzkim. Przejmij kontrolę nad ORCA — mobilną bazą poruszającą się po lądzie, wodzie i w powietrzu — i wraz ze swoją załogą badaj nawiedzone wraki, opuszczone placówki oraz nadprzyrodzone zjawiska w poszukiwaniu cennego łupu. Połączcie siły, by odzyskiwać cenne ładunki, przewozić ogromne obiekty przy użyciu narzędzi opartych na fizyce i przetrwać coraz większe zagrożenia ze strony mgły oraz kryjących się w niej istot. Ulepszajcie swój pojazd, dostosowujcie się do zmiennych warunków pogodowych i zapuszczajcie się coraz dalej w nieznane, gdzie każda ekspedycja przynosi nowe szanse, niebezpieczeństwa i odkrycia. Każda ekspedycja to balansowanie między ryzykiem a nagrodą. Zdobądźcie dość łupu, by wypełnić swój limit, umknijcie przed mgłą, zanim pochłonie waszą załogę, i odkryjcie tajemnice skrywane przez Trójkąt Bermudzki.